Šokující studie! Jde během spánku spalovat tuk?

Jaké by to bylo mít parťáka, který dennodenně pracuje za vás na našem zdraví, uzdravuje vaše tělo a dokonce vám spaluje tuky, aniž byste pro to museli cokoliv dělat? Sci-fi? Ne, 21. století;)

Tohodle parťáka využívali daleko dříve před námi už i naši předci a prapředci a jmenuje se spánek. V noci (pokud je spánek nastaven správně) se zapíná tělesný regenerační program, kdy se mimochodem opravuje celé tělo, včetně buněk, orgánů a psychiky. Mimo to ve fázi hlubokého spánku vyplavuje naše tělo náš nejsilnější spalovač tuků – růstový hormon.

Aby tento hormon byl vyplaven správně, musíme dodržet několik zásad, jedna z nich je například nejíst těsně před spaním. Jídlo těsně před spaním byl jeden z největších omylů fitness, který ještě stále zkracuje život a zamezuje spalování tuků mnohým neznalým lidem.

Vědecké studie odrývají, že ztráta spánku omezuje spalování tuků. Takže pokud držíte jakoukoliv dietu, ale nemáte nejen optimálně dlouhý, ale i kvalitní spánek, tak rušíte efekt jakékoliv diety na vaší přeměnu postavy.

Spánek je ale jenom jedna část rovnice, kterou je potřeba mít dokonale vychytanou. Doopravdy za tohle celé můžou naše přirozené biorytmy, které jsou zodpovědné za naše celkové zdraví.

Znáte ten pocit, kdy za celý den toho moc nesníte a večer přicházejí chutě na nezdravé potraviny?

Potom se toho všeho přejíte a přijdou pocity viny a frustrace ze sebe sama. Tuk na břiše se zvětšuje a vaše vysněná postava stále nepřichází, spíš oddaluje. A další den znovu. Vzniká začarovaný kruh.

Právě za tyto večerní chutě může rozhození právě vašich biorytmů v těle. Dokládá to tato vědecká studie, která přímo dokazuje, že vnitřní cirkadiánní hodiny (biorytmy) zvyšují hlad a chuť k jídlu večer nezávisle na příjmu potravy a jiném chování.

V momentě, kdy se napojíme na naše biorytmy, napojíme se taky na své tělo, na přírodu a na celou planetu. Jak si můžeme všimnout, tak všechno ve Vesmíru funguje v rámci cyklů a biorytmů (den/noc, léto/zima…) . Postupem času jsme se od nich odpojili a začaly přicházet do naši civilizace ruku v ruce i civilizační onemocnění.

V momentě, kdy se na tyto biorytmy opět napojíme, nejenom, že se zvýší naše zdraví a energie, ale začne nám daleko lépe fungovat intuice a budeme vnímavější na všechny příležitosti, lidi a na to co chceme, nechceme, s kým chceme trávit čas, s kým naopak ne, které jídlo naše tělo potřebuje a které naopak nechce a už nebudete muset chodit za fitness trenéry s otázkami: ,,Co mám jíst, abych zhubl/a?“.

Poslední dva roky s tímto tématem intenzivně pracuji a studuji ho. Aplikuji tyto vědomosti nejen na sobě, ale i na svých klientech a musím říct, že máme neskutečné výsledky. Napojení na vaše přirozené biorytmy a zlepšení spánku pro zdraví vašeho těla je věc, kterou v zatím Česku téměř nikdo nezná.

Pokud vás toto téma zaujalo, doporučuju začít tím, co ovlivňuje spánek nejvíce a to je první jídlo dne. Můžete si projít mini-online-trénink ZDARMA, kde jsou 4 video-lekce jak si správně nastavit snídani, abyste měli maximum energie a taky kvalitní spánek.

Profesionální osobní trenér, autor online-kurzů a online-tréninků o zdraví, stravě a biorytmech těla. Můj příběh si přečtěte zde>>
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

  • Získejte náskok před ostatními a objevte tajemství! Jak si chytře a správně nastavit snídani? Chcete, aby vaše tělo a mozek fungovali už od rána na 100%?
  • Nejnovější články
  • Kategorie
  • Mrkni tady: